Vrienden van Actief

De "Vrienden van VV Actief" is verantwoordelijk voor het werven van nieuwe vrienden voor de vereniging en voor het organiseren van activiteiten voor bestaande vrienden.

De "Vrienden van Actief" is een club met inmiddels meer dan 130 leden, die allen €50,- per jaar storten om extra projecten binnen de vereniging te kunnen bekostigen welke VV Actief zelf niet kan opbrengen.

Veel zaken zijn de afgelopen jaren door de bijdrage van de "Vrienden van Actief" gerealiseerd, zoals het digitale scorebord, de aanschaf van doelen en ballen voor de jeugd en forse financiële bijdragen ten behoeve van het nieuwe kunstgrasveld en de inrichting van de kantine.

Wilt u ook deel uitmaken van deze unieke club? Word dan lid van de "Vrienden van VV Actief" en steun onze vereniging!

U ontvangt na aanmelding een welkomstgeschenk en uw naam zal op ons speciale "Vriendenbord" in de kantine vermeld worden. Ook wordt er voor de vrienden ieder jaar een gezellige feestavond georganiseerd.
Bovendien kunt u uw stem uitbrengen op een project dat volgens u door de "Vrienden van Actief" financieel ondersteund moet worden.

Voor aanmelding of informatie kunt u mailen naar . Er wordt dan zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.

Dus, wees "lief voor Actief" en join the club!

Commissieleden

Roelof Gorter