E2 en E8 spelen transferwedstrijd

Mannen van e2 dragen Rens over aan E8, op de achtergrond vriend Jort Mannen van e2 dragen Rens over aan E8, op de achtergrond vriend Jort

Deze zaterdag speelde E2 tegen E8 een wedstrijd die geheel in het teken stond van een transfer. Het was E8 namelijk na lang onderhandelen dan toch gelukt om vlak voor het sluiten van de transfermarkt spits Rens los te weken van E2. Vooral het feit dat vriend Jort ook in E8 speelt, gaf uiteindelijk de doorslag.

"Nee, we kunnen geen uitspraken doen over de transfersom", aldus een nors kijkende coach van E2, "Maar we hebben Rens natuurlijk niet zomaar laten gaan. En we hebben zelf ook niet stilgezeten. Dankzij F1 is het gelukt om een talentvolle speler van hen over te nemen. Het zal een uitdaging zijn om zonder Rens verder te gaan, maar met onze nieuwe aanwinst Thijn, hebben we gelukkig een waardige vervanger gevonden. We zien de tweede competitiehelft dan ook vol vertrouwen tegemoet." Ook over de transfersom van Thijn werden verder geen mededelingen gedaan.

De wedstrijd zelf was een leuke wedstrijd om te zien, waarbij E2 als winnaar uit de bus rolde. Rens speelde in de eerste helft nog in E2 en werd in de rust ceremonieel overgedragen aan zijn nieuwe team (zie foto).
Spelers en de volledige technische staf van E2 wensen Rens heel veel plezier bij E8!!!

Laatst aangepast op 11 februari 2014