Pakt JO13-4 as zaterdag het kampioenschap?

Afgelopen dinsdagavond hebben we een fantastische voetbalavond gehad in Veenhuizen voor een inhaal wedstrijd. Wat een passie en drive hadden onze spelers om er minimaal een gelijkspel uit te slepen tegen de nummer 3 Gomos was namelijk ook zeer gebrand op een overwinning en hield ons redelijk lang op de 0-0.

Thijs wist toch als eerste te scoren in zijn kenmerkende stijl tussen de verdediging door. Gomos gaf niet op en scoorde de 1-1 en ook in de 2e helft de 2-1

Met nog zo’n tien minuten op de klok moesten we op zoek naar de gelijkmaker en hier kwam heel wat wilskracht vrij bij onze ploeg.

Zelfs met risico van een 3-1 begonnen we steeds meer naar voren te voetballen.

De opluchting was dan ook groot toen Ingeborg een prachtig doelpunt scoorde met een heerlijk wreefschot, BAM.

Afgelopen zaterdag stonden we bibberend van de kou op het speelveld van Achilles, het was niet onze beste wedstijd maar zeker wel de koudste!

Ook zo’n wedstijd moet je dan zien te winnen om in de race te blijven voor het kampioenschap! Eindstand 1-4 met doelpunten van  Ralf (2x) Twan en Thijs.

De wedstijd verliep bij vlagen wat rommelig maar had waarschijnlijk ook wel met de omstandigheden te maken.

De Rappende RijmPiet kwam ook nog even langs in de kleedkamer ;-)

5 Milan, Rechtsachter

Onze nr. 5 is soms een beetje een oudwijf maar wel eentje die elke tegenstander aan kan. Milan, jij kan er wel wat van en passeert met gemak iedere doelman!

2 Tristan, Linksachter

Onze nr. 2 gaat in de verdediging altijd goed mee. Tristan, voetbalman, jij bent de vlam in de pan!

3 Ingeborg, Linksachter

Onze nr. 3 neemt geregeld de tegenstander over de knie. Ingeborg, met jou erbij is het behalen van de 3 punten nooit een zorg.

10 David, Rechtsachter

Met onze nr. 10 is de spits van de tegenstander niet meer in de buurt van onze goal te zien. David, jij bent een verdediger met pit!

1 Luuk, Keeper

Onze nr. 1 blijft in elke modderpoel op de been. Met "terugkomen jongens, allemaal een mannetje" lijk jij soms een pieper, maar Luuk je bent in deze competitie wel de minst gepasseerde keeper.

6 Marieke, Midachter

Onze nr. 6. Yes! Energieke Marieke jij bent als speler een hele fanatieke!

4 Jurgen, Midmid

Onze nr. 4 maakt soms wat te veel plezier maar houdt de wedstrijd altijd in de greep ondanks dat Jurgen de tegenstander ook wel eens kan wurgen.

9 Matthijs, Rechtsmid

Van onze nr. 9 wordt iedere tegenstander verlegen. Met de virtuoze balbehandeling van Matthijs brengt hij elke verdediger van de wijs.

12 Arvid, Midmid

En dan onze nr. 12 die speelt zeer geraffineerd en ... Arvid jij gaat altijd voor balbezit.

11 Twan, Linksmid

Zeg nou zelf, wat moeten wij zonder onze nr. 11. Zoals jij speelt Twan, daar raakt elke supporter van in de ban.

15 Ralf, Rechtsvoor

Heb je die goal gezien? Dat was er 1 van de nr. 15!

Een voetballer ingesmeerd met toverzalf, nee hoor, het is gewoon onze Ralf

8 Pieter, Midvoor

Wat een pracht, het is onze nr. 8!

Sodemieter, gelijk na het eerste fluitsignaal van de arbiter, vliegt er iets laag over het veld,verhip het is Pieter.

7 Ylona, Linksvoor

Daar is onze nr. 7 en gelijk begint het hele stadion te beven.

Jij maakt de ene na de andere verbluffende actie Ylona, het is wel duidelijk, over een tijdje speel jij in Barcelona!

14 Thijs, Midvoor

Voor elke verdediging is D5 afzien, helemaal tegen onze befaamde nr. 14.

Soms lijkt hij niet goed wijs maar met dit groot aantal goals wint D5 door toedoen van Thijs, geheid de 1e prijs!

Nu op naar as zaterdag, bij winst is het kampioenschap binnen handbereik.

Zonder ook maar 1 wedstijd verloren te hebben, zullen we hier ook weer vol aan de bak moeten om wat extra doelpunten te scoren.

Wie komen er ons allemaal aanmoedigen?

Groet van een trotse Staf, Jan Lieben.

Laatst aangepast op 05 december 2017