Beste leden/ ouders/ sportvrienden,
Nieuw bestuur
Hierbij de eerste nieuwsbrief van een nieuw seizoen met een nieuw bestuur. Eerder hebben we ons al aan jullie voorgesteld. Voor de volledigheid hieronder nogmaals de namen en functie.
Gideon Kruisselbrink |
Voorzitter |
Wia Boersma |
Penningmeester |
Margriet Visscher |
Secretaris |
Rolf Hönebecke |
Technische zaken |
Rutger Kussendrager |
Jeugd |
Bram Ronde |
Algemeen lid |
Allerlei zaken om te zorgen dat er getraind en gevoetbald kon worden bij aanvang van dit seizoen.
Gesprek plannen/ voeren met de diverse commissies. O.a. om inzicht te krijgen in de diverse commissies, het jaarplan, de ideeën die er spelen en of er nog vacatures zijn.
Het inregelen van de vrijwilligersovereenkomsten voor de trainers.
De koppeling van een vrijwilligersovereenkomst aan een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG).
Het plannen van bijeenkomsten. O.a. voor de trainers van de pupillen, junioren, leeftijdscoördinatoren, een vrijwilligersavond.
Diverse financiële activiteiten.
Maar ook hangjeugd, het handhaven van een rookvrij terrein.
Contributie is essentieel voor de club. Uit het verleden is gebleken dat het lastig is om controle te houden op de contributie. De inning van de contributie is ondergebracht bij de ledenadministratie en is een tijdrovende klus. Als bestuur hebben we er daarom voor gekozen om een samenwerking aan te gaan met ClubCollect.
De contributie betaling wordt binnenkort door ClubCollect verwerkt
Wij streven er naar om de volledige informatie zo snel mogelijk via onze website te delen, máár vragen jullie geduld in deze.
Als bestuur hebben we besloten om de kosten voor deze vorm van contributie-inning, dit seizoen niet direct door te berekenen aan de leden. Voor het nieuwe seizoen komen we tijdens de eerst volgende ALV hierop terug om te bespreken hoe we dit het nieuwe seizoen voor ons zien.
Het is bijna weer zo ver. Op 21 september start de grote Clubactie. Naar aanleiding van het overweldigende succes van vorig jaar, het enorme bedrag dat is opgehaald, doen we ook dit jaar weer mee!
Bekostiging van de actie zoals het drukken van de verkoopboekjes, de spandoeken voor de plaatselijke ondernemers die ons ondersteunen.
Er zijn ballen aangeschaft voor de jeugd. Ook de vrienden van Actief hebben hier aan bijgedragen.
Voor in de kantine is een voetbaltafel aangeschaft.
Er zijn prijsjes gekocht voor beste verkopers.
En er is nog geld over …
Samen met de trainers van de jeugdteams gaan we kijken hoe we het resterende bedrag goed kunnen besteden. Zo komt de gehele opbrengst ten goede aan onze jeugd.
De enveloppen voor de teams zijn door de leiders af te halen op het wedstrijdsecretariaat. De leiders hebben het verzoek gekregen om de enveloppen onder hun team te verdelen.
Mocht er over de verkoop iets niet duidelijk zijn, dan verwijzen we graag naar www.groteclubactie.nl. Hier vind je een uitgebreide uitleg.
Leuk om alvast te weten, we gaan dit jaar ook de best verkopende verkopers en het best verkopende team in het zonnetje zetten!
Let op! Vind je het leuk om samen met andere ouders ons te helpen met de voorbereiding en afhandelingen van de grote clubactie? En heb je 6 uurtjes in de maanden september en november beschikbaar? Sluit je dan aan bij deze commissie en geef je op via vrijwiligers@vvactief.nl
Tot de volgende nieuwsbrief!
Sportpark VV Actief
Burg. J.G. Legroweg 30
9761TC EELDE
Tel: 050 - 309 18 90
@ : info@vvactief.nl