Prijsverhoging op producten kantine

Beste leden,

Het Bestuur en de Kantinecommissie van V.V. Actief hebben tot het uiterste geprobeerd om de generieke prijsverhogingen in de markt niet direct door te zetten naar de leden.

Echter de gestegen energiekosten, de grondstofkosten die door leveranciers worden doorbelast in alle producten en het statiegeld op blikjes en plastic flessen dat binnenkort wordt doorgevoerd, zorgen ervoor dat ook wij niet ontkomen aan een prijsverhoging op de producten verkrijgbaar in onze kantine.

Vanaf heden zijn de prijzen van alle producten in de kantine aangepast. Uiteraard zal de inkoopafdeling scherp zijn op voordeeltjes en dit met jullie delen.

Creatieve invulling vanuit de Kantine commissie vertaald zich in o.a. zelfgemaakt gebak, muffins of brownies voor bij de koffie.

We gaan er ook in het nieuwe jaar weer de schouders onder zetten met elkaar om te zorgen dat we met plezier kunnen blijven voetballen bij Actief!

PS – Als jij je bakkunsten wilt tonen en je taart of muffins wilt inbrengen voor de verkoop in de kantine steun jij de club extra.

Mocht je andere creatieve inbreng hebben geef dit dan door via

#Samen zijn wij Actief!”