Start project Preventie Blessure & Fitte Tieners

Afgelopen zaterdag hebben we ons project Blessure Preventie & Fitte Tieners gestart.

Dit is een project dat wij uitvoeren voor onze jeugdteams JO12 t/m JO15 in samenwerking met fysiotherapeuten Menno Jan Mulder en Guido Willems.

Het project wordt vormgegeven door het aanbieden van kennis, vaardigheden en trainingsoefeningen die een bijdrage leveren aan fysieke fitheid van spelers en daarmee het voorkomen van blessures.

Het project wordt onder leiding van onze Hoofdtrainer Jeugd Chris van Vreeswijk vormgegeven. Dat wij dit project ook kunnen uitvoeren is mogelijk gemaakt door een subsidie vanuit Tynaarlo Sport Akkoord. Meer informatie over het Sport Akkoord vind je hier; https://sportdrenthe.nl/nieuws/aftrap-en-ondertekening-sportakkoord-tynaarlo. Of via .

Zaterdag waren als eerste de teams van JO12 & JO13 aan de beurt. We kunnen terugblikken op een geslaagde start. Vanuit alle teams was er een grote opkomst, er was enthousiasme, interactie, de zon scheen. We zijn enthousiast en kijken vol verwachting en met plezier uit naar de volgende sessies.

Heb je vragen over dit project, neem dan vooral contact met ons op. Dit kan via .

#Dankbaar #Samen #Sportdrenthe

Laatst aangepast op 31 januari 2021