Beëindiging lidmaatschap en overschrijving

Het seizoen is bijna ten einde en dat betekent ook dat er weer een aantal deadlines aan zit te komen. Naast het verwelkomen van nieuwe leden gaan we elk jaar helaas ook afscheid nemen van huidige leden. Daarnaast zullen er binnenkort afspraken gemaakt worden over het inleveren van kleding, sleutels en andere zaken ter voorbereiding op het volgende seizoen.

Afmeldingen dienen voor 1 juni te worden ingediend zodat ook de termijn voor overschrijving naar een andere club tijdig gehaald kan worden. Het verzoek tot overschrijving naar een andere club moet tijdig binnen zijn bij de ledenadministratie.

Afmeldingen kunnen alleen schriftelijk (niet per email) doorgegeven worden aan de ledenadministratie, en dus niet via je leider of trainer. De schriftelijke afmeldingen dienen uiterlijk 31 mei door de ledenadministratie te zijn ontvangen.

Heb je nog vragen, neem dan contact op met de Ledenadministratie.

.