Rabo Indoor Street Soccer Tournament 6 november

Op de slotdag van de Week van de coöperatie slaan de 23 jeugdvoetbalverenigingen uit de gemeenten Aa en Hunze, Assen, Midden-Drenthe en Tynaarlo de armen ineen voor het grootste indoor jeugdvoetbalevent van het Noorden. Het Rabo Indoor Street Soccer Tournament, afgekort het RISST.

Rabobank is sponsor bij alle 23 jeugdvoetbal verenigingen en stelt de financiële middelen beschikbaar om de organisatie van het RISST mogelijk te maken.

Het jeugdvoetbalevenement helpt mee om kinderen in beweging te krijgen en zorgt voor een grote regionale verbondenheid. Daarnaast is het een goede promotie voor het indoorvoetbal, het 4x4 voetbalspel en alle jeugdvoetbalverenigingen uit onze regio. Door samen te werken gaan de verenigingen samen met de Rabobank een groot evenement neerzetten.

Het RISST vindt plaats op zondag 6 november in de TT hall in Assen. De doelgroepen voor dit toernooi zijn alle JO-11, alle JO-13, alle meiden in deze leeftijdscategorie en G-teams.

Er wordt deze dag 4 tegen 4 gevoetbald op een betonnen vloer in de TT hall in Assen. Daarnaast zijn er naast het voetbal leuke randactiviteiten te doen!

Van onze vereniging doen JO11-1, JO11-3, JO11-4 en JO11-7 mee. Uit de JO13-categorie 2 viertallen uit de JO13-1, JO13-2 en JO13-5. De inschrijving is nu gesloten (26/10)

Nadere informatie voor de deelnemende teams volgt eind oktober. Het toernooi duurt van ca 9 tot ca 14.30 uur.

Meer informatie:

pdfWedstrijdschema