Actief JO10-3 kampioen

Zaterdag 2 juni speelden de jongens van  de JO10-3 hun laatste wedstrijd van de competitie. Een hele spannende competitie!

Drie teams waren zeer aan elkaar gewaagd.

Door thuis te winnen van DVC Appingedam kwam het kampioenschap voor Actief steeds dichterbij. Ze hadden een mazzeltje dat  DVC Appingedam punten lieten liggen in de wedstrijd tegen Lycurgus.

Het enige wat de jongens moesten doen, waren de laatste 3 wedstrijden winnen. Vol spanning gingen we 2 juni naar Bedum. De jongens waren goed op dreef, maar de bal ging er maar niet in… Tegen de lat, de paal, rakelings langs het doel en een keeper van de tegenpartij die op scherp stond.

In de tweede helft ging de bal er iets makkelijker in.  Ze wonnen met 6 – 0 … kampioen!

Met een grote glimlach en mooie beker op zak gingen de jongens naar huis! Maurits, Ravi en jongens van JO10-3, het was een mooi voetbal seizoen. Dank jullie wel!

Verantwoordelijk voor het creëren, bewaken en beheren van de communicatie-platformen waarop VV Actief zich uit.