VV Actief JO10-1 - Top einde na geweldig seizoen

Vandaag, 2 juni 2018, zijn we voor de 2e keer kampioen geworden in dit seizoen. We moesten afwachten wat GVAV voor score zou neerzetten uit tegen Winsum. In de 1e wedstrijd van dit half jaar verloren we direct uit tegen GVAV. Toen wisten we dat dit geen gemakkelijke poule zou worden en dat de weerstand iets groter zou zijn dan het vorig half jaar. Met tegenstanders als GVAV en GRC zouden we het moeten uitvechten. Uiteindelijk liep het zo dat we onze beste wedstrijden van het jaar speelden op het juiste moment.

We verloren dan weliswaar uit van GVAV, maar wisten dit dan thuis weer recht te zetten. Dit in een geweldige wedstrijd. Het gehele team wist hier een erg goed niveau te halen en we wonnen die wedstrijd met 6-1. De wedstrijd die daarna belangrijk was, was thuis tegen GRC. Ook hier speelden we enorm goed en wisten we te winnen met 8-0. Eigenlijk wisten we vanaf dat moment dat het uit zou lopen op een kampioenschap om de doelpunten, samen met GVAV.

Per wedstrijd dat gespeeld werd kwamen we een paar goals meer voor te staan. Toen wij alle wedstrijden gespeeld hadden, moest GVAV nog 1 wedstrijd spelen. Hierdoor wisten we, met 41 doelpunten in ons voordeel, wel zo goed als zeker dat we kampioen zouden worden. Maar het officiële moment moest nog plaatsvinden.

Dit gebeurde tijdens het toernooi in Hoogeveen op 2 juni. Hier kregen we door dat we meer dan voldoende doelpunten voor zouden blijven, en hebben we het kampioenschap gevierd. Dit tijdens het toernooi dat we een uur later ook zouden winnen.

Al met al, een super mooi en goed jaar gespeeld met 2x het kampioenschap. Bij deze bedanken de trainers en coaches de jongens voor hun inzet en plezier dat ze hebben gebracht.

IMG 20180602 WA0009

Verantwoordelijk voor het creëren, bewaken en beheren van de communicatie-platformen waarop VV Actief zich uit.