Sponsor worden?

Wij zijn trots op VV Actief!

VV Actief bestaat al bijna 100 jaar en heeft een zeer goede naam in het dorp en in de wijde omgeving. Ons eerste team speelt zondag 2e klasse en heeft de ambitie nog hoger te spelen. De jeugdselectieteams van VV Actief presteren zeer goed en spelen allemaal op het landelijke 3e divisie/hoofdklasse niveau.

De vereniging blijft groeien en bloeien en heeft al meer dan 700 leden (waarvan ca 500 jeugdleden), waaronder gelukkig ook veel dames/meisjes en een G-team!

FC Groningen heeft de accommodatie van VV Actief uitgekozen als één van de officiële (vervangende) trainingsaccommodaties en het Beloftenteam van FC Groningen speelt er (competitie)wedstrijden als het eigen veld is afgekeurd.

Kortom: VV Actief is een club die het de moeite waard maakt om de naam van uw bedrijf aan te verbinden!

Zie ook onze nieuwe sponsorbrochure.

VV Actief heeft ambities voor de komende jaren en wil zich verder ontwikkelen. Zonder sponsors kan de vereniging de verdere doelstellingen niet realiseren. Actief is daarom altijd op zoek naar nieuwe sponsors.

Als sponsor van VV Actief bent u niet alleen een promoting partner, u krijgt er ook veel voor terug. Bij het afsluiten van een sponsoringcontract biedt VV Actief meer dan voetbal alleen: een schitterende nieuwe accommodatie en veelsoortige faciliteiten voor u en uw klanten.

"Waarom zou uw bedrijf VV Actief sponsoren?"

● Vergroting van de naamsbekendheid van uw bedrijf:

Er is veel belangstelling voor VV Actief. Bovendien heeft FC Groningen de accommodatie van VV Actief uitgekozen als officiële (vervangende) trainingsaccommodatie. Bij elkaar opgeteld zorgt dit voor veel exposure in diverse media;

● Netwerkmogelijkheden:

Bij speciaal voor sponsoren georganiseerde evenementen, kunnen mensen van uw bedrijf hun business-to-business netwerk onderhouden en nieuwe contacten leggen;

● Omzetverhoging:

De voetballers, jeugdvoetballers, ouders en andere bezoekers, die dagelijks op en rond de velden te vinden zijn, behoren tot de doelgroep van uw bedrijf;

● Actiemogelijkheden:

Uw bedrijf kan bijvoorbeeld kortingsacties op touw zetten om klanten te werven onder Actief leden, het clubhuis van VV Actief (met beamer, tv schermen, keukenen bar) gebruiken voor bijeenkomsten, (sport) evenementen organiseren, aankondigingen doen in publicaties van VV Actief etc.;

● Maatschappelijk verantwoord ondernemen:

Sport is van groot belang voor de ontwikkeling van de jeugd en voor de volksgezondheid. Uw bedrijf kan zich als “MVO” positief profileren;

● Gewoon omdat uw bedrijf Actief een warm hart toedraagt!

Sponsoring volgens uw wensen!

Met de introductie van complete sponsorpakketten heeft VV Actief een nieuwe weg ingeslagen op het gebied van sponsoring.
Naast de bekende sponsormogelijkheden zoals de reclameborden, wedstrijdbalsponsors en team(kleding)sponsors is er nu de mogelijkheid om door middel van een sponsorpakket op een breed terrein aan uw naamsbekendheid en omzet te werken en VV Actief te steunen. Uiteraard  willen wij ook tegemoet komen aan uw eigen wensen, ideeën en initiatieven op het gebied van sponsoruitingen bij VV Actief.

Interesse?

De hoofdsponsoring loopt via het bestuurslid Commerciële Zaken bereikbaar via , of kijk even op de webpagina CZ.
Alle overige sponsoring verloopt via de commissie Actief Acquisitie & Relatiebeheer (onderdeel van de afdeling Commerciële Zaken). Neem voor sponsoring contact op met een van de leden van Actief Acquisitie & Relatiebeheer ().

Laatst aangepast op 08 juni 2018
Commerciële Zaken