Update: Omruilavond broek en sokken

Omdat alle activiteiten stil zijn gelegd is ook de omruil en ophaal-moment uit gesteld. De nieuwe datum is 20 april.

Kleding dat in bruikleen is gekregen en te klein of kapot is kan geruild worden tegen inlevering van je huidige broek of sokken

Zet hiervoor 20 april in je agenda. De kledingcommissie is dan aanwezig van 19 - 21 uur op de zolder bij Actief.

De zolder is te bereiken via de achterste deur in de gang van de kleedkamers.

Kwijtgeraakte kleding

Het afgelopen jaar is er veel kleding achter gebleven in de kleedkamers en op het veld. Dit gaat van schoenen tot winterjassen, van rugzakken tot handschoenen en sleutels. Het betreft hoogstwaarschijnlijk niet alleen spullen van leden van Actief maar ook van andere clubs. Alle gevonden spullen bewaren we ongeveer drie maanden.

We willen jullie in de gelegenheid stellen om aan te geven wat je eventueel weet/ denkt achtergelaten te hebben bij Actief. Dan kunnen wij dat voor je opzoeken en teruggeven indien we dat in onze dozen kunnen vinden. Verstuur hiervoor een mail naar .

Je hebt de tijd tot 19 april om aan te geven wat je mist. Op 20 april  zijn wij tussen 19-21 uur bij Actief aanwezig i.v.m. het omruilmoment. De gevonden voorwerpen kunnen dan ook gehaald worden. Daarna gaan we alle overgebleven spullen doneren aan een goed doel in het buitenland.

Kledingcommissie