Bijzondere voorstelling bij onze club!

Kinderen kunnen een hele uitdaging zijn. Soms zit je met je handen in het haar! Veel leiders en ouders herkennen dat. En wat doe je dan? Daarover gaat de humoristische voorstelling 'Dat schiet lekker op zo!', die op donderdagavond 27 februari 2020 bij VV Actief te zien is. Meld je nu aan, want dit mag je niet missen!
In de voorstelling zien we een vader / leider die een andere aanpak probeert bij zijn zoon. Thuis, rond zijn school én bij zijn voetbalclub. Maar dat blijkt in de praktijk nog niet zo makkelijk te zijn...
Een voorstelling vol met herkenbare situaties voor iedereen die kinderen heeft of begeleidt. Gebaseerd op de theatervoorstelling 'Wel winnen, hè!', die in het verleden ook in onze regio te zien was. De reacties zijn zeer enthousiast!
De uitvoering op 27 februari vindt plaats in onze eigen kantine. De inloop is vanaf 19.00 uur, de voorstelling zelf van 19.30 tot 20.45 uur.
De toegang is gratis. We vinden het wel fijn als je je van te voren aanmeldt, dan weten we op hoeveel mensen we kunnen rekenen. Dat kun je doen via: www.datschietlekkeropzo.nl. Daar is ook meer info te vinden, zoals de trailer.
Tot 27 februari! En uh.... vraag aan andere ouders en leiders  of zij ook meegaan, dan maken we er een gezellige avond van met z'n allen.
Laatst aangepast op 31 januari 2020