Vrijwilligersrooster voorjaar 2019

Het vrijwilligersrooster voor de tweede seizoenshelft is klaar. Via deze link zie je wie er is ingeroosterd en op welk tijdstip. Als vereniging hebben we afgesproken dat ieder lid minimaal een dagdeel per jaar een vrijwilligers-taak uitvoert.

We hebben ons best gedaan om iedereen in te roosteren op het moment dat je (kind) een thuiswedstrijd speelt, maar dit lukt niet altijd. Elke week wordt iedereen eraan herinnerd dat een lid staat ingedeeld. Mocht je vandaag geen mail hebben gehad, dan zijn je gegevens niet bekend!

Mocht je niet kunnen, dan dien je dit zelf te ruilen (bijvoorbeeld binnen het team) en de wijziging door te geven via .

Mocht je ten onrechte op de lijst staan of andere vragen en/of opmerkingen hebben dan kun je mailen naar .

Een aantal leden is nog niet ingepland, maar er zijn ook nog inhaalweekenden!

Wij wensen iedereen een prettige vrijwilligersdienst!

Laatst aangepast op 11 februari 2019