Voetballen in de zomervakantie op het prachtige sportpark van Actief! Dat wil jij toch ook?

Van maandag 27 augustus t/m vrijdag 31 augustus 2018 organiseert Voetbalacademie Noord in samenwerking met Voetbalschool Noord-Drenthe en VV Actief voor de 4e keer uitdagende voetbaldagen met als thema “trainen als een profvoetballer.”
Ons motto is; “veel doen, veel leren en héél veel plezier” en dit blijkt iedere keer weer een succesvolle formule. Door middel van deze activiteit willen we laten zien hoe Voetbalacademie Noord en Voetbalschool Noord-Drenthe te werk gaan. Daarnaast willen we de deelnemers laten zien hoe een week van een profvoetballer of profkeeper er uit ziet. De voetbaldagen zijn geschikt voor jongens en meisjes in de leeftijd van 6 t/m 15 jaar.

Tijdens de voetbaldagen wordt er onder leiding van toptrainers in het jeugdvoetbal een professioneel voetbalprogramma afgewerkt. Het is een dagvullend programma van 10.00 uur tot 15.30 uur. Na iedere trainingsdag gaan de kinderen weer naar huis. De kosten van dit kamp bedraagt €85,00 per persoon. Deze prijs is inclusief twee trainingen per dag van minimaal 90 minuten, een lunch, voldoende drinken, versnaperingen tussendoor en een team- en/of actiefoto.

Dus wil jij in de zomervakantie actief bezig zijn met je grootste passie, voetbal? Wacht dan niet langer en schrijf je in voor dit fantastische evenement. Je kunt je opgeven via www.voetbalacademienoord.nl. Het is een clubonafhankelijke activiteit, dus iedereen kan mee doen. Zowel kinderen van vv Actief als van andere clubs. Ook vriendjes en vriendinnetjes die niet op voetbal zitten zijn van harte welkom!

Voor vragen en/of opmerkingen zijn wij te bereiken via info@voetbalacademienoord.nl. Wij zullen uw vragen dan zo snel mogelijk beantwoorden.

Alvast een fijne zomervakantie en hopelijk tot ziens bij de voetbaldagen.

Met vriendelijke groet,

Team Voetbalacademie Noord / Voetbalschool Noord-Drenthe