Stem op Actief tijdens Rabobank Clubkas Campagne 2017

VV Actief doet ook dit jaar weer graag mee aan de Rabobank Clubkas Campagne. De Rabobank is onze hoofdsponsor bij de jeugd en daar zijn we heel blij mee.

Tijdens de Rabobank Clubkas Campagne kunnen leden van de Rabobank Assen en Noord-Drenthe in de periode van 3 t/m 18 oktober hun stem uitbrengen op vereniging(en) en stichting(en) die zij een warm hart toedragen. Leden krijgen hierover persoonlijk bericht van de Rabobank met een persoonlijke stemcode.

De Rabobank stelt dit jaar 100.000 euro beschikbaar die verdeeld wordt over de deelnemende verenigingen en stichtingen in de regio. Hoe meer stemmen op onze vereniging, hoe meer geld voor Actief.

Het bestedingsdoel van Actief is investeren in de JEUGD, met name bij de nieuwe spelvormen in het pupillenvoetbal. Voor deze nieuwe spelvormen zijn materialen nodig zoals doeltjes, ballen, hesjes en dergelijke.

Dus ben je lid van de Rabobank Assen en Noord-Drenthe en draag je Actief een warm hart toe: stem op ons!

Stem naast VV Actief op clubs in Eelde-Paterswolde en EPE!

Laatst aangepast op 04 oktober 2017
Jeugdcommissie