29 en 30 juni: inleveren sleutels en wedstrijdkleding jeugd

Op woensdag 29 en donderdag 30 juni kunnen de tassen met wedstrijdkleding van de jeugd worden ingeleverd in de kantine. Dit kan op beide dagen tussen 19.30-21.00 uur. Dit geldt voor alle jeugdteams, dus ook de teams die nog oefen/bekerwedstrijden gaan spelen (in dat geval zullen ter plekke afspraken worden gemaakt). Als je vanaf volgend seizoen geen leider en/of trainer meer bent, ontvangen we ook graag de sleutel(s) terug.

Alle trainers, dus ook de trainers die volgend seizoen blijven, moeten de sleutel van de ballencontainer inleveren. Elk jaar wordt een nieuw trainingsschema gemaakt en hierdoor kan het zijn dat je voor volgend seizoen een andere ballencontainer toegewezen krijgt.

Als je alleen maar een sleutel/sleutels hoeft in te leveren, is het verzoek om zoveel mogelijk op woensdag 29 juni te komen.

Laatst aangepast op 04 juli 2016
Jeugdcommissie