Herstart Media&Communicatie

Afgelopen weken hebben een aantal ouders en leden de handen in een geslagen om Media&Communicatie (M&C) nieuw leven in te blazen. Na een eerste start, enkele jaren geleden, was de afgelopen tijd alleen de webmaster nog over.

In het afgelopen seizoen kwam er gelukkig al aanvulling om de nieuwsbrief te maken en in de zomer kwam er versterking om een deel van de website te herprogrammeren. Nu zijn er nog een aantal andere personen opgestaan om M&C aan te vullen.

Woensdag 30 september was de startbijeenkomst waar al direct vele ideeën werden besproken. Naast het beschikbaar stellen en onderhouden van een aantal (digitale) communicatiemiddelen, denk aan de website, Facebookpagina en Twitter-account, is het idee om het bestuur en commissies te ondersteunen bij communicatie-vraagstukken en het schrijven van artikelen. Het doel is, natuurlijk, om leden te informeren over wat er allemaal speelt binnen de vereniging.

Het verslag van afgelopen woensdag wordt nu uitgewerkt en binnenkort zullen wij ons presenteren.

Mocht je M&C willen ondersteunen ook al heb je beperkt tijd meld je dan via .

Wat gaat het je aan tijd kosten?

Even heel flauw: Dat bepaal jijzelf! Wil je een paar uur paar maand besteden dan zijn wij daar al blij mee! Wil je een projectje doen om een specifiek (communicatie)probleem op te pakken: geweldig!

Waar kun je dan aan denken?

• Ontwikkelen sociale media
  • (Af en toe) een verslag schrijven over het eerste elftal
  • Artikel schrijven/interviewen van mensen en groepen binnen de vereniging
  • Ontwikkelen van huisstijl