Digitaal wedstrijdformulier

Het digitaal wedstrijdformulier wordt bij VV Actief gebruikt voor alle competitie- en bekerwedstrijden vanaf JO13. Ook het senioren 7 tegen 7 voetbal geeft de uitslagen door via de wedstrijdzaken app.
JO7 t/m JO12 geeft de uitslag door in de onderbouw whatsapp groep, waar ook de wedstrijdsecretaris onderbouw in zit. Deze voert de uitslagen door in Sportlink Club. Het doorgeven in de whatsapp groep wordt gehanteerd om zo ook gevoel te houden bij de ontwikkelingen van alle teams.

Gebruikers van de app (teammanagers, scheidsrechters en spelbegeleiders) kunnen zich alleen registreren met het e-mailadres dat bekend is bij de ledenadministratie van de club en de KN>De teamindeling en de trainer en leider(s) van elk team worden door de ledenadministratie in Sportlink Club ingevoerd.

Het voorbereidende werk van een leider bestaat uit het aangeven van de spelers, die aan de betreffende wedstrijd als basis- en/of wisselspeler gaan deelnemen. Teamgenoten die niet aan de wedstrijd deelnemen moeten van het formulier worden verwijderd.

Alle informatie over het digitale wedstrijdformulier is te vinden op een pagina op de KNVB Assist Website.

Laatst aangepast op 25 maart 2024
TC Jeugd